Løn

Skal du udbetale løn til dig selv eller har du medarbejdere ansat?

Er du selv ansat i din egen virksomhed eller har du medarbejdere ansat, så hjælper vi dig med:

  • Udarbejdelse af løn på 14. dages eller månedsbasis
  • Har du medarbejdere på overenskomst hjælper vi også med overholdelse af denne
  • Indberetning og betaling af pension, feriepenge mv.
  • Beregning af skatten vedr. firmagoder, såsom fri bil
  • Refusion af sygedagpenge, barsel mv.
  • Afstemning til e-indkomst og klargøring af løn til årsregnskab

Hvis du har spørgsmål eller behov for hjælp til udarbejdelse af en ansættelseskontrakt, tillæg til ansættelseskontrakt, så kan vi i samarbejde med vores HR-specialister fra ØENS Advokatfirma A/S også hjælpe dig med det.

Snak med en specialist indenfor området

Sebastian Bøving Jacobsen ØENS Virksomhedsadministration
Virksomhedsadministration
Sebastian Bøving Jacobsen
Virksomhedskonsulent, partner
Marit Møller Damgaard ØENS Virksomhedsadministration
Virksomhedsadministration
Marit Møller Damgaard
Virksomhedskonsulent
Lisa Lykke-Kielberg ØENS Advokatfirma
Advokatfirma
Lisa Lykke-Kielberg
Advokat
Emil Ørting ØENS Virksomhedsadministration
Virksomhedsadministration
Emil Ørting
Virksomhedskonsulent
Virksomhedsadministration
Frederik Abildgaard
Virksomhedskonsulent