Vi opbygger tillidsfulde relationer, forstår jeres behov og leverer løsninger

Pia og Marc øens medarbejdere

ØENS er et samarbejde og forretningsfællesskab mellem ØENS AdvokatfirmaØENS Ejendomsadministration og ØENS Virksomhedsadministration. ØENS er professionel rådgivning og dit naturlige førstevalg, når du har brug for en advokat eller skal have administreret, drevet og udviklet en ejendom, en andels- eller ejerforening eller en virksomhed.

ØENS beskæftiger mere end 90 kvalificerede medarbejdere med speciale inden for alle juridiske områder og ejendomsadministration, –drift og –udvikling.

ØENS vision er at skabe Danmarks bedste rådgivningsvirksomhed.

ØENS mission er at tilbyde økonomiske og juridiske rådgivnings- og administrationsydelser til henholdsvis ejendomme, SMV og private i Danmark.

MØD VORES TEAM

En af Danmarks Bedste Arbejdspladser®

ØENS Rådgivningshus er i 2022 & 2023 blevet anerkendt som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser® i kategorien for virksomheder med 50-250 medarbejdere. Vi er utrolig stolte af denne anerkendelse, som er et resultat af vores lederes og medarbejderes dedikation og hårde arbejde for at skabe et positivt og inkluderende arbejdsmiljø.

Vores medarbejdere og deres trivsel er det centrale i vores DNA. Vi brænder for at skabe et miljø, hvor vores medarbejdere kan udfordre sig selv og nå deres fulde potentiale gennem uddannelse og udvikling. Vi tror på, at glade og engagerede medarbejdere er nøglen til vores succes som virksomhed og til at give vores kunder den bedste service.

Læs historier og medarbejdercases fra ØENS skønne medarbejdere her.

ØENS Rådgivningshus Danmarks Bedste Arbejdspladser

Historien om ØENS

2001
ØENS Advokatfirma grundlægges

ØENS Advokatfirma lejede sig ind i en tidligere isenkræmmerforretning i Kastruplundgade i Kastrup.

2003
ØENS Ejendomsadministration grundlægges

ØENS Ejendomsadministration startede under navnet ‘Ørestadens Ejendomsadministration ApS’ og flyttede ind på Kastruplundgade-kontoret med Bjørn Weber som direktør for administrationen.

Herfra begyndte vi at nyde godt af de mange synergier, der opstår mellem en advokatforretning og en ejendomsadministration.

2012
ØENS flytter til Lergravsvej på Amager

ØENS Advokatfirma og Ørestadens Ejendomsadministration ApS flytter til ØENS nuværende lokaler på Lergravsvej.

2018
ØENS Virksomhedsadministration dannes

Vi overtog ‘Krat Account’ og ansatte Morten Krat som CFO hos ØENS Virksomhedsadministration. Dette blev gjort med henblik på at udvikle og administrere vores kunders økonomi, regnskab, løn, HR, markedsføring og generelle stabsfunktioner.

2018
ØENS Rådgivningshus fusioneres

ØENS Advokatfirma, ØENS Ejendomsadministration og ØENS Virksomhedsadministration fusioneres som ØENS Rådgivningshus. Ét samarbejde og forretningsfællesskab samlet under ét tag.

Virksomhederne smelter i det daglige sammen i en enhed og vi supporterer hinanden, hvor vi kan.

2021
ØENS Ejendomsadministration – Investeringsejendomme ApS søsættes

ØENS Ejendomsadministration – Investeringsejendomme stiftes i forbindelse med optagelsen af Kristian Olsen som partner og administrationschef. Afdelingen er i stor udvikling og porteføljen af investerings- og udlejningsejendomme vokser måned for måned.

Mød vores medarbejdere

Hos ØENS har vi mere end 90 kvalificerede medarbejdere, der hver især er eksperter inden for deres respektive felter. Vi værdsætter dem højt og tror på, at glade medarbejdere er nøglen til succes. Derfor gør vi en stor indsats for at sikre, at de trives, da vi ved, at glæde og tilfredshed på arbejdspladsen bidrager til gode medarbejdere, der yder deres bedste for vores kunder og klienter.

Sammen stræber vi efter altid at tilbyde personlig rådgivning i øjenhøjde, hvor gennemsigtighed er afgørende. Vi sørger derfor altid for, at vores kunder og klienter er grundigt informeret og føler sig tilstrækkeligt oplyste i alle sager og projekter, vi håndterer.

KONTAKT OS

ØENS tager aktivt del i lokalsamfundet

Hvorfor? Fordi vi mener, at vi som virksomhed har et ansvar.

Vi støtter foreningslivet i lokalområdet på Amager med sponsorater, vi yder pro bono-arbejde, og vi stiller os til rådighed i forbindelse med uddannelsesforløb og praktikker.

Vi har medarbejdere i jobtræning og seniorordninger, og vi ansætter løbende advokatsekretærelever, studerende og trainees.

advokat michael friis pedersen og kenneth gudmundsson
Vores hjertesager
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
responsive image
Virksomhedsadministration
sundbyhave er kunde i øens ejendomsadministration
Kira Hulsart Bestyrelsesformand, AB Sundbyhave
ØENS Ejendomsadministration er en professionel og imødekommende samarbejdspartner, der med sin store ekspertise og naturlige tilgang til service har hjulpet og guidet os trygt igennem de mange kompleksiteter, vi har stået overfor som bestyrelse. Deres rådgivning har sikret os et fyldestgørende grundlag for, at vi kan træffe de rigtige beslutninger. Vi er i AB Sundbyhave glade for at være en del af ØENS-familien.
Frederik Brix Hoffman Nielsen Advokatkunde: Bolighandel
Som tilbagevendende kunde kan jeg varmt anbefale at bruge ØENS Advokatfirma som boligadvokat. Jeg havde en oplevelse af gennemsigtighed, tryghed og høj faglighed fra A til Z i bolighandlen. Jeg brugte ØENS første gang, da jeg skulle købe ejerbolig i 2020, og jeg har senest benyttet dem til en bolighandel i juni 2022.
turtle er kunder i ØENS Virksomhedsadministration
Esben Sonne-Frederiksen Co-founder – Buying & Financial Director
Samarbejdet med ØENS Virksomhedsadministration betyder, at vi har et godt overblik over vores økonomi og kan fokusere på de områder af vores virksomhed, hvor vi har vores kompetencer. Vi har fået opsat adskillige systemer via vores kontaktperson, der samtidig skaber tryghed og ekstraordinær god service i dagligdagen. ØENS formår at rådgive og informere i øjenhøjde. Det er højt værdsat.