Specialty category: Investeringsejendom
Vi bistår både med lejerkontakt i bolig/kontorejendomme, optimering af ejendommens drift og udviklingsorienteret administration.
Professionel administrator til din investerings-
ejendom
Vi bistår med både kunde- og lejerkontakt i mere end 250 bolig- og erhvervsejendomme, optimering af ejendommens drift og udviklingsorienteret administration af din investeringsejendom. Vi administrerer ejendomme i hele Danmark.
Søger I en ejendomsadministrator til jeres investeringsejendom eller ejendomsportefølje? Som kunde hos ØENS får I en tilpasset administrationsløsning, der tager afsæt i jeres konkrete ønsker til det administrative setup.
Vi har stor erfaring med at håndtere både bolig- og erhvervsejendomme og kan tilbyde jer løbende sparring om jeres investeringscase.
ØENS beskæftiger mere end 100 kvalificerede medarbejdere med speciale inden for alle juridiske områder og ejendomsadministration, –drift og –udvikling.
Hos ØENS har vi en ambition om altid at tilbyde personlig rådgivning i øjenhøjde. For os er gennemsigtighed afgørende – og vi sørger derfor altid for, at vores kunder og klienter er grundigt informeret og føler sig tilstrækkeligt oplyste.
FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUDNem adgang til juridisk bistand
Via vores kontorfællesskab med ØENS Advokatfirma sikrer vi høj kvalitet af inhouse juridisk rådgivning i forbindelse med vores administrationsklienters behov. Vi tilpasser vores rådgivning til din investeringscase og bistår gerne juridisk ved boligsager, byggesager, forsikringssager og meget mere.
Hos ØENS er et personligt og tæt forhold til vores kunder og vores kunders ejendomme en kerneværdi, og derfor kan du trygt overlade ansvaret til os. ØENS varetager i dag administrationen af mere end 250 investeringsejendomme samt over 300 ejer- og andelsboligforeninger.
LÆS MERE HERSøger I en erfaren administrator til jeres investeringsejendom?
FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUDSeneste nyt
SE ALLE NYHEDERHos ØENS administrerer vi mere end 400 boliglejemål, hvor lejen er omkostningsbestemt fastsat.
Vores administrative håndtering af disse enheder omfatter bl.a. lejerkorrespondance, lejeopkrævning, fakturabehandling, bogholderi, lejevarslinger og forbrugsafregninger.
Vi hjælper til dagligt vores kunder med optimering af ejendommenes drift, og vi yder rådgivning og sparring i forbindelse med modernisering af lejemål og optimering af ejendommens afkast.
Vores administratorer er altid opdaterede på de lejeretlige regler og håndterer de årlige OMK-varslinger, dialog med beboerrepræsentation og varetagelse af processen omkring den lovbestemte vedligeholdelsesplan.
Hos ØENS er et personligt og tæt forhold til vores kunder og vores kunders ejendomme en kerneværdi, og derfor kan du trygt overlade ansvaret til os. ØENS varetager i dag administrationen af mere end 150 investeringsejendomme på tværs af hele landet.
Seneste nyt
SE ALLE NYHEDERSom en del af vores administrative håndtering, kan vi stå vi for det fulde bogholderi af ejendommen/ejendomsselskabet.
Vores håndtering kan således favne:
- Bilagshåndtering, herunder opsætning af tilpasset godkendelsesflow.
- Kreditorafregning.
- Bogføring af anlægskartotek, værdipapirer, finansielle instrumenter m.v.
- Løbende afstemninger.
- Momsregnskab, indberetning og afregning.
- Håndtering af delvist momsregistrerede ejendomme.
- Løbende kundetilpasset rapportering.
- Årlig afstemning og fremsendelse af balancer til revisor.
- Indberetning til Grundejernes Investeringsfond.
Vi tilbyder endvidere sparring og rådgivning omkring jeres bogførings-setup.
Seneste nyt
SE ALLE NYHEDERHos ØENS er vi eksperter i administration af nyopførte ejendomme med fri lejefastsættelse.
Vores administrative håndtering omfatter bl.a. lejerkorrespondance, lejeopkrævning, fakturabehandling, bogholderi, lejereguleringer og forbrugsafregninger.
I tillæg til ovenstående tilbyder vi vejledning og sparring omkring optimering af ejendommens afkast, administrativ håndtering af førstegangsudlejninger og genudlejninger, ligesom at vi har erfaring med håndtering af 1- og 5-års gennemgang på nyopførte ejendomme.
Vores administratorer er altid opdaterede på de lejeretlige regler og sikrer de årlige lejereguleringer, korrekt håndtering af restancesager mv.
Hos ØENS er et personligt og tæt forhold til vores kunder og vores kunders ejendomme en kerneværdi, og derfor kan du trygt overlade ansvaret til os. ØENS varetager i dag administrationen af mere end 150 investeringsejendomme på tværs af hele landet.
Seneste nyt
SE ALLE NYHEDERHos ØENS har vi stor erfaring med administration af kontorejendomme, butikslokaler, butikscentre, lagerejendomme mv. i hele landet.
Vores administrative håndtering af disse enheder omfatter bl.a. lejerkorrespondance, lejeopkrævning, fakturabehandling, bogholderi, udarbejdelse af erhvervslejekontrakter, årlig udarbejdelse af fællesregnskaber, håndtering af momsregnskab, årlig lejeregulering m.v.
Vi hjælper til dagligt vores kunder med optimering af ejendommenes drift, og vi yder rådgivning og sparring i forbindelse med modernisering af lejemål og optimering af ejendommens afkast.
Vores administratorer er altid opdaterede på de lejeretlige regler og håndterer de årlige OMK-varslinger, dialog med beboerrepræsentation og varetagelse af processen omkring den lovbestemte vedligeholdelsesplan.
Hos ØENS er et personligt og tæt forhold til vores kunder og vores kunders ejendomme en kerneværdi, og derfor kan du trygt overlade ansvaret til os. ØENS varetager i dag administrationen af mere end 150 investeringsejendomme på tværs af hele landet.
Seneste nyt
SE ALLE NYHEDERVi tilbyder ad-hoc konsulentbistand, såfremt du har behov for assistance med opgavehåndtering vedrørende dine ejendomme.
Vi kan bl.a. tilbyde assistance med:
- Udarbejdelse og varsling af forbedringsforhøjelser.
- Varetagelse af processen omkring lejlighedsmoderniseringer.
- Opgørelse og afregning af større fællesregnskaber.
- Udarbejdelse af lejekontrakter (bolig og erhverv).
- Udarbejdelse af diverse investeringskalkuler.
Alt efter opgavens omfang, kan opgavehåndteringen ske på timebasis eller som en fast aftalt pris.
Seneste nyt
SE ALLE NYHEDERVi har et stort netværk af samarbejdspartnere inden for de forskellige funktioner, der skal til for at varetage den daglige forvaltning af en investeringsejendom.
Vi kan herigennem assistere med tilknytning af de fornødne funktioner til din ejendom.
Vores netværk dækker stort set hele landet, og tæller bl.a.:
- Ejendomsservicevirksomheder.
- Flyttesynsvirksomheder.
- Håndværkere.
- Udlejningsmæglere.
- Forsikringsmæglere.
- Revisorer.
- Banker og realkreditinstitutter.
Ud over vores nuværende samarbejdspartnere, samarbejder vi selvfølgelig også gerne med jeres nuværende samarbejdspartnere.