karrieresti, foreningsadministration, ejendomsadministration, studerende, praktik

Bogholder til dig, der arbejder som konsulent eller ejer et konsulenthus

Livet som advokatfuldmægtig
Vi har stor erfaring med økonomistyring, bogholderi og administration for konsulenter og konsulenthuse

Som konsulent har du travlt med at skabe resultater for dine kunder. Derfor hjælper vi hos ØENS Virksomhedsadministration med at holde styr på økonomien, bogholderiet og den daglige administration, så du kan fokusere på at levere skarp rådgivning og værdi til dine samarbejdspartnere.

Vores bogholdere har mange års erfaring med at understøtte konsulenter og konsulenthuse i deres vækst. Vi forstår din virkelighed og sikrer, at din forretning kører effektivt og professionelt bag kulisserne. Du slipper for tidskrævende administrationsopgaver – og får i stedet overskud til at drive din virksomhed fremad.

Få styr på økonomien, mens du fokuserer på kunderne

  • Bedre overblik over økonomien: Vores bogholdere giver dig løbende økonomisk overblik, så du altid har fingeren på pulsen i forhold til din forretning. Med klare tal og overskuelig rapportering bliver det nemmere at styre din virksomhed i den rigtige retning og træffe bedre beslutninger.
  • Rådgivning, du kan bruge i hverdagen: Vores bogholdere leverer målrettet sparring om drift, økonomi og likviditet – i et sprog, der er til at forstå. Rapporteringen bliver tilpasset dine behov som konsulent, så du får indsigt og værktøjer, der skaber reel værdi i hverdagen.
  • Mindre administrativt bøvl: Slip for at bruge timer på regnskab, moms og administration. Vi optimerer dine arbejdsprocesser, så du kan bruge din tid på at skabe resultater for dine kunder – uden at gå på kompromis med kvaliteten i din egen forretning.
Kontakt os for en uforpligtende snak
Pris: Hvilken løsning passer bedst til dit konsulenthus?

Vi har sammensat tre fleksible administrationspakker, der er skræddersyet til konsulenter og konsulenthuse. Du får tilknyttet en fast konsulent fra vores team, som lærer din forretning at kende og kan assistere både fysisk på dit kontor eller digitalt – alt efter hvad der passer dig bedst. Lad ØENS Virksomhedsadministration hjælpe dig med at få styr på tallene, så du kan holde fokus på at vækste dit konsulenthus.

ServiceBasis
pakke
Medium
pakke
Business
Partner
Løbende bogføringxxx
Fuldt digitalt bogholderixxx
Løbende overvågning og rådgivning i IT-løsningerxxx
Indberetning af alle momstyperxxx
Administration af digital post og e-boksxx
Assistance med ændringer på virk.dkxx
Fuld lønadministrationxx
Sygedagepenge- og barselsrefusionerxx
Bogføring og afstemning af hele regnskabet hver månedx
Månedsrapporteringx
Månedligt økonomimødex
Ledelsessparringx
Pris pr. år ex. momsfra 40.000,-fra 72.000,-fra 96.000,-
Lad os skræddersy et tilbud til jeres virksomhed
ØENS virksomhedsadministration, rådgivning, pakker
frederik abildgaard, revisor, tilbud, bogholderi

Skal vi tage en uforpligtende snak?

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Har du som konsulent brug for en bogholder?

    Hos ØENS Virksomhedsadministration tilbyder vi specialiserede løsninger, der er skræddersyet til de særlige behov, du har som konsulent eller konsulenthus. Vi ved, at din tid er bedst brugt på at skabe værdi for dine kunder – ikke på at holde styr på bogføring, momsafregning og administration. Derfor hjælper vi dig med at bruge mindre tid på økonomi og administration, så du kan fokusere 100 % på din kerneforretning. Med vores hjælp får du en stærk samarbejdspartner, som sikrer, at alle økonomiske forhold bliver håndteret professionelt og rettidigt. Vi sørger for, at du overholder alle gældende krav – fra moms- og skatteindberetninger til årsafslutning – og slipper for bekymringer om, hvorvidt der er styr på detaljerne. Vi er med andre ord din eksterne økonomiafdeling, som arbejder i baggrunden, så du kan fokusere på vækst og udvikling.

    Automatisk bogføring

    Med adgang til e-conomic – et af Danmarks mest anerkendte regnskabssystemer – gør vi bogføringen nemmere og mere automatiseret for dig. Systemet registrerer automatisk ind- og udbetalinger, giver dig et konstant økonomisk overblik og mindsker risikoen for fejl. Du slipper for besværlig manuel bogføring og kan i stedet få indsigt i din virksomheds økonomi, når du har brug for det, så du kan træffe bedre beslutninger på et oplyst grundlag. Vi sørger naturligvis for, at opsætning og løbende drift fungerer, så du ikke selv skal bruge tid på tekniske opsætninger eller fejlsøgning.

    Budget og likviditetsstyring

    For at sikre, at du altid har overblik over din forretnings økonomi, tilbyder vi også hjælp til budgettering og likviditetsstyring. Med værktøjer som Budget123 holder vi øje med, hvordan din økonomi udvikler sig, så du får løbende opfølgning på dine budgetter og en klar forståelse af, hvor din likviditet bevæger sig hen. Vi hjælper med at lægge realistiske budgetter og udarbejder prognoser, så du i god tid kan tage action, hvis der er udsving, og dermed sikre, at der altid er midler til betaling af regninger, lønninger og afgifter. Det giver dig tryghed til at fokusere på væksten i din virksomhed.

    Sagsstyring og kvalitetssikring

    Driver du et konsulenthus, kan vi også hjælpe dig med at skabe bedre sammenhæng mellem drift og økonomi. Ved at implementere værktøjer til sagsstyring gør vi det lettere at holde styr på projekter, tidregistrering og fakturering. Vi sørger for, at du nemt kan registrere timer på tværs af projekter, fakturere dine kunder korrekt og få et bedre overblik over dine indtægter og omkostninger. Med en tæt kobling mellem dit daglige arbejde og din økonomistyring bliver det nemmere at optimere forretningen og skabe en bedre bundlinje.

    Effektiv lønadministration

    Har du ansatte eller freelancere i din konsulentforretning, tilbyder vi desuden effektiv lønadministration. Med integration til Danløn sørger vi for, at lønnen bliver udbetalt korrekt og til tiden hver eneste måned. Vi håndterer alt fra lønindberetning til beregning af feriepenge, pension og skat, så du slipper for at bruge tid på at navigere i komplekse regler. Du skal blot godkende lønkørslen, så klarer vi resten, og dine medarbejdere kan have tillid til, at de får deres løn uden problemer.

    Overvågning af digital post

    Vi ved, hvor let det kan være at overse vigtig post fra myndighederne, når man har travlt med at drive en konsulentforretning. Derfor tilbyder vi at overvåge din e-Boks og anden digital post, så vi hurtigt kan reagere på henvendelser fra SKAT, Erhvervsstyrelsen og andre relevante myndigheder. På den måde undgår du forsinkede reaktioner, påmindelser eller bøder og kan fokusere på dine kunder i stedet for at bekymre dig om administrativt bøvl.

    Regnskab og revisorpakke

    Når året går på hæld, hjælper vi naturligvis med at få styr på årsregnskabet. Vi udarbejder regnskabet efter gældende regler, sørger for, at alle bilag og posteringer er korrekt afstemt, og samler det hele i en revisorpakke, hvis din virksomhed skal revideres. Med en komplet og overskuelig revisorpakke sparer du tid og penge, da din revisor kan arbejde hurtigt og effektivt på baggrund af det forberedte materiale. Uanset om du har revisionspligt eller ej, sørger vi for, at du kommer trygt og sikkert igennem regnskabsafslutningen.

    Samarbejdspartnere
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    Hos ØENS Virksomhedsadministration tilbyder vi omfattende juridisk rådgivning i tæt samarbejde med ØENS Advokatfirma, så du som konsulent eller konsulenthus kan fokusere på din forretning uden bekymringer:

    Selskabsret: Vi rådgiver om alt fra stiftelse og strukturering af selskaber til virksomhedsoverdragelser og omdannelser, så din virksomhed er korrekt opbygget og overholder alle relevante lovkrav.

    Entrepriseret: Vi hjælper konsulenthuse involveret i komplekse projekter med kontraktforhandlinger, beskyttelse af rettigheder og konfliktløsning, så du trygt kan navigere i juridiske udfordringer.

    GDPR og persondataret: Vi sikrer, at din virksomhed overholder alle relevante regler for behandling af persondata og hjælper med at implementere GDPR i din organisation.

    Inkasso: Hvis du har ubetalte fakturaer, tilbyder vi effektiv inkasso-hjælp, så du kan få styr på inddrivelsen og sikre en sund økonomi.

    LÆS MERE HER
    øens advokatfirma forening
    anmeldelser, øens Virksomhedsadministration, bogføring, revisor
    turtle er kunder i ØENS Virksomhedsadministration
    Esben Sonne-Frederiksen Co-founder – Buying & Financial Director
    Samarbejdet med ØENS Virksomhedsadministration betyder at vi har et godt overblik over vores økonomi og kan fokusere på de områder af vores virksomhed, hvor vi har vores kompetencer. Vi har fået opsat adskillige systemer via vores kontaktperson, der samtidigt skaber tryghed og ekstraordinær god service i dagligdagen. ØENS formår at rådgive og informere i øjenhøjde. Dette er højt værdsat.
    turtle logo
    Camilla, fair trade
    Camilla Erika Lerberg Direktør
    Vi nyder godt af at have en ekstern partner, som også er en tæt partner. Det har været en stor tryghed at komme ind i ØENS. De har de kompetencer, vi ikke har. De hjælper med alt lige fra økonomi til jura. Samarbejdet er en kæmpe lettelse for en lille organisation som vores.
    Carlsen & Kragh er kunder i ØENS Virksomhedsadministration
    Morten Kragh Aut. VVS-installatør
    ØENS Virksomhedsadministration hjælper os med regnskab, løn og rådgivning. Det tætte samarbejde gør, at vi føler, at de er en integreret del af virksomheden som løser – og følger op på opgaverne.