revisor, bogholder, økonomi, regnskab, moms
Vi har stor erfaring med økonomistyring, bogholderi og administration af snedkerfirmaer

Hos ØENS Virksomhedsadministration tilbyder vi skræddersyet rådgivning til dig, der er snedker eller ejer af et snedkerfirma. Vores erfarne konsulenter står parat til at yde strategisk rådgivning og praktisk support, så du kan koncentrere dig om det, du brænder for – at konstruere, reparere og levere fremragende håndværk til dine kunder.

Få styr på administrationen i dit snedkerfirma – så du kan fokusere på håndværket

  • Økonomisk overblik: Vores bogholdere sikrer, at du altid har et solidt greb om økonomien i dit snedkerfirma. Med vores hjælp får du løbende opdateringer om din virksomheds økonomi, så du altid ved, hvor du står. Det giver dig et solidt grundlag for at udvikle din forretning.
  • Strategisk rådgivning: Vores konsulenter bistår med drifts- og likviditetsbaseret planlægning og struktur. Vi rådgiver i øjenhøjde og bestræber os altid på at tilpasse den økonomiske rapportering til dine behov på et nemt og overskueligt niveau.
  • Effektiv administration: Undgå de mange timer foran skærmen. Vi håndterer den administrative byrde og sørger for, at dit snedkerfirma fungerer optimalt – så du kan fokusere på dit arbejde som snedker, din kerneforretning.
Kontakt os for en uforpligtende snak
Pris: Hvilken pakke passer til din snedkerfirma?

Vi har sammensat tre forskellige administrationspakker, der kan tilpasses dit snedkerfirma og dit behov som snedker. Du får tilknyttet en fast virksomhedskonsulent, som – hvis du ønsker det – også kan komme ud og sidde på jeres kontor. Vi sørger for struktur, overblik og stabil drift, så du kan koncentrere dig om det gode håndværk som snedker.

ServiceBasis
pakke
Medium
pakke
Business
Partner
Løbende bogføringxxx
Fuldt digitalt bogholderixxx
Løbende overvågning og rådgivning i IT-løsningerxxx
Indberetning af alle momstyperxxx
Administration af digital post og e-boksxx
Assistance med ændringer på virk.dkxx
Fuld lønadministrationxx
Sygedagepenge- og barselsrefusionerxx
Bogføring og afstemning af hele regnskabet hver månedx
Månedsrapporteringx
Månedligt økonomimødex
Ledelsessparringx
Pris pr. år ex. momsfra 40.000,-fra 72.000,-fra 96.000,-
Lad os skræddersy et tilbud til jeres virksomhed
tømrer, bogholder, revisor, økonomi, årsregnskab
frederik abildgaard, revisor, tilbud, bogholderi

Skal vi tage en uforpligtende snak?

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Vi hjælper snedkerfirmaer og dig, som selvstændig snedker, med alt fra bogføring til sagsstyring

    Hos ØENS Virksomhedsadministration er vi specialister i at tilbyde skræddersyede administrationsløsninger til snedkerfirmaer og dig, som selvstændig snedker. Vi besidder en dybdegående forståelse for de udfordringer, der karakteriserer snedkerbranchen. Dette giver dig mulighed for at fokusere på dit håndværk og service. Vores ydelser er designet til at optimere din virksomheds drift og økonomi, lige fra projektstyring til lønadministration og økonomisk rådgivning. Vores bogholdere sikrer også, at du overholder alle lovpligtige deadlines, såsom moms- og skatteindberetninger, så din virksomhed altid er i overensstemmelse med gældende regulativer.

    Automatisk bogføring

    Med e-conomic får du adgang til et af Danmarks førende online regnskabsprogrammer, der forenkler og effektiviserer regnskabsprocessen. E-conomic automatiserer registreringen af ind- og udbetalinger, hvilket giver dig et klart økonomisk overblik og sparer tid på manuel bogføring, så du altid har styr på din virksomheds økonomi og kan træffe velinformerede beslutninger.

    Budget og likviditetsstyring

    Vores bogholdere anvender Budget123 til at overvåge din virksomheds økonomiske tilstand. Budget123 hjælper med at sikre, at månedens realiserede tal stemmer overens med budgettet. Vores konsulenter kommenterer på afvigelser og kan udarbejde løbende prognoser, herunder likviditetsstyring, for at sikre, at der altid er tilstrækkelig likviditet til at betale regninger, løn, moms og skat rettidigt.

    Sagsstyring og kvalitetssikring

    Vi benytter Ordrestyring til at optimere projektstyringen for VVS’ere. Ordrestyring hjælper med at holde styr på opgaver, materialeforbrug og montørtimer. Systemet er integreret med e-conomic, hvilket sikrer automatisk bogføring af fakturaer og et klart økonomisk overblik. Vi sørger for, at systemet er opdateret, så du kan fokusere på din kerneforretning.

    Effektiv lønadministration

    Vores bogholdere anvender Danløn, som er integreret med både Ordrestyring og e-conomic, for at sikre korrekt og rettidig lønudbetaling, så dine medarbejdere altid modtager deres løn til tiden, og sikre, at din virksomhed opererer effektivt.

    Overvågning af digital post

    Vi tilbyder løbende overvågning af digital post og e-Boks og informerer dig om vigtige meddelelser, der kræver din opmærksomhed. Dette frigør tid, så du kan fokusere på at drive din virksomhed uden bekymringer om at overse vigtige deadlines fra myndighederne.

    Regnskab og revisorpakke

    Hvis du ikke er omfattet af revisionspligt, bistår vi med udarbejdelse af årsregnskabet. Hvis du har revisionspligt eller ønsker en ekstern revisor, sørger vores bogholdere for, at revisor modtager en revisionspakke med afstemt materiale. Dette sikrer, at din virksomhed overholder alle lovkrav og har et solidt økonomisk fundament.

    Samarbejdspartnere
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    ØENS Advokatfirma er specialiseret i at levere professionel juridisk rådgivning til snedkere

    Dette giver dig som snedker mulighed for at fokusere på det, du gør bedst, uden juridiske bekymringer.

    Selskabsret: Vi tilbyder rådgivning om alle aspekter inden for selskabsret, lige fra oprettelse af selskaber til køb og salg af virksomheder, samt omstrukturering. Vores advokater sikrer, at din snedkervirksomhed er korrekt organiseret og i overensstemmelse med gældende lovgivning.

    Entrepriseret: Snedkervirksomheder er ofte involveret i komplekse byggeprojekter, hvor entrepriseret spiller en afgørende rolle. Vi tilbyder vejledning i kontraktforhandlinger, konfliktløsning, og sikring af dine rettigheder, så du kan navigere i juridiske udfordringer.

    GDPR og persondataret: Vores advokater hjælper med at håndtere persondata og sikrer, at din snedkervirksomhed lever op til de gældende GDPR-regler.

    Inkasso: Effektiv inddrivelse af ubetalte fakturaer er essentiel for en sund økonomi. Vi klæder din snedkervirksomhed på til at håndtere inddrivelse af fordringer med juridisk præcision.

    LÆS MERE HER
    øens advokatfirma forening
    anmeldelser, øens Virksomhedsadministration, bogføring, revisor
    turtle er kunder i ØENS Virksomhedsadministration
    Esben Sonne-Frederiksen Co-founder – Buying & Financial Director
    Samarbejdet med ØENS Virksomhedsadministration betyder at vi har et godt overblik over vores økonomi og kan fokusere på de områder af vores virksomhed, hvor vi har vores kompetencer. Vi har fået opsat adskillige systemer via vores kontaktperson, der samtidigt skaber tryghed og ekstraordinær god service i dagligdagen. ØENS formår at rådgive og informere i øjenhøjde. Dette er højt værdsat.
    turtle logo
    Camilla, fair trade
    Camilla Erika Lerberg Direktør
    Vi nyder godt af at have en ekstern partner, som også er en tæt partner. Det har været en stor tryghed at komme ind i ØENS. De har de kompetencer, vi ikke har. De hjælper med alt lige fra økonomi til jura. Samarbejdet er en kæmpe lettelse for en lille organisation som vores.
    Carlsen & Kragh er kunder i ØENS Virksomhedsadministration
    Morten Kragh Aut. VVS-installatør
    ØENS Virksomhedsadministration hjælper os med regnskab, løn og rådgivning. Det tætte samarbejde gør, at vi føler, at de er en integreret del af virksomheden som løser – og følger op på opgaverne.