revisor, bogholder, økonomi, regnskab, moms
Vi har stor erfaring med økonomistyring, bogholderi og administration for håndværkere

Som håndværker har du rigeligt at se til med projekter, kunder og deadlines. Derfor hjælper vi med at holde styr på økonomien, bogholderiet og administrationen, så du kan koncentrere dig om det, du er bedst til — at levere godt håndværk.

Vores virksomhedskonsulenter kender din branche og sørger for, at din virksomhed kører effektivt bag kulisserne. Du slipper for at bruge tid på papirarbejde og får i stedet overskud til at drive forretningen fremad.

Få styr på økonomien, mens du fokuserer på håndværket

  • Bedre overblik over økonomien: Vores bogholder giver dig løbende indsigt i din økonomi, så du altid ved, hvor din forretning står. Med klare tal og overblik bliver det nemmere at styre efter bundlinjen og træffe kloge valg for fremtiden.
  • Målrettet rådgivning: Vi hjælper med at skabe struktur og overblik over din drift og likviditet. Vi taler et sprog, du forstår, og tilpasser rapporteringen, så den er enkel og brugbar i din hverdag.
  • Mindre bøvl med administrationen: Slip for besværet med papirarbejdet. Vi optimerer dine administrative processer, så du kan bruge din energi på det, der skaber værdi i hverdagen.
Kontakt os for en uforpligtende snak
Pris: Hvilken pakke passer til dig som håndværker?

For at gøre din dagligdag nemmere har vi sammensat tre administrationspakker, der er tilpasset dine unikke behov, så du kan fokusere på det, du er bedst til. Du får en fast konsulent tilknyttet, som kan komme og arbejde fra dit kontor, hvis du ønsker det. Lad os hjælpe dig med at få styr på administrationen, så du kan koncentrere dig om at levere kvalitetsarbejde som håndværker.

ServiceBasis
pakke
Medium
pakke
Business
Partner
Løbende bogføringxxx
Fuldt digitalt bogholderixxx
Løbende overvågning og rådgivning i IT-løsningerxxx
Indberetning af alle momstyperxxx
Administration af digital post og e-boksxx
Assistance med ændringer på virk.dkxx
Fuld lønadministrationxx
Sygedagepenge- og barselsrefusionerxx
Bogføring og afstemning af hele regnskabet hver månedx
Månedsrapporteringx
Månedligt økonomimødex
Ledelsessparringx
Pris pr. år ex. momsfra 40.000,-fra 72.000,-fra 96.000,-
Lad os skræddersy et tilbud til jeres virksomhed
tømrer, bogholder, revisor, økonomi, årsregnskab
frederik abildgaard, revisor, tilbud, bogholderi

Skal vi tage en uforpligtende snak?

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Har du som håndværker behov for en bogholder?

    Hos ØENS Virksomhedsadministration er vi dedikerede til at levere tilpassede løsninger til håndværkere. Vi forstår de særlige udfordringer, der findes i håndværksbranchen, og tilbyder en service, der hjælper dig med at bruge mindre tid på administrative opgaver, så du kan fokusere på dit håndværk. Vores tjenester er skabt til at forbedre din daglige drift og økonomi, fra projektstyring til lønadministration og økonomisk rådgivning. Vi sørger også for, at du som håndværker overholder alle vigtige frister, såsom moms- og skatteindberetninger, så du altid er i overensstemmelse med loven.

    Automatisk bogføring

    Med e-conomic får du adgang til et af Danmarks førende online regnskabsprogrammer, der gør regnskabsarbejdet både enklere og mere effektivt. E-conomic automatiserer registreringen af ind- og udbetalinger, hvilket giver dig et klart økonomisk overblik og sparer tid på manuel bogføring, så du som håndværker altid har styr på din økonomi og kan træffe velovervejede beslutninger.

    Budget og likviditetsstyring

    Vores bogholdere bruger Budget123 til at holde øje med din økonomiske situation. Budget123 sikrer, at de realiserede tal for måneden stemmer overens med budgettet. Vores konsulenter analyserer afvigelser og kan udarbejde løbende prognoser, herunder likviditetsstyring, for at sikre, at der altid er nok likviditet til at betale regninger, løn, moms og skat til tiden.

    Sagsstyring og kvalitetssikring

    Vi anvender Ordrestyring til at forbedre projektstyringen for håndværkere. Ordrestyring hjælper med at holde styr på opgaver, materialeforbrug og arbejdstimer. Systemet er integreret med e-conomic, hvilket sikrer automatisk bogføring af fakturaer og et klart økonomisk overblik. Vores bogholdere sørger for, at systemet er opdateret, så du kan fokusere på dit kernearbejde.

    Effektiv lønadministration

    Vores bogholdere anvender Danløn, som er integreret med både Ordrestyring og e-conomic, for at sikre korrekt og rettidig lønudbetaling, så dine medarbejdere altid får deres løn til tiden. Dette sikrer, at du som håndværker kan opretholde en effektiv drift.

    Overvågning af digital post

    Vi tilbyder løbende overvågning af digital post og e-Boks og informerer dig om vigtige meddelelser, der kræver din opmærksomhed. Dette frigør tid, så du som håndværker kan fokusere på dit arbejde uden bekymringer om at overse vigtige deadlines fra myndighederne.

    Regnskab og revisorpakke

    Hvis du ikke er omfattet af revisionspligt, hjælper vi med at udarbejde årsregnskabet. Hvis du har revisionspligt eller ønsker en ekstern revisor, sørger vores bogholdere for, at revisor modtager en revisorpakke med afstemt materiale. Dette sikrer, at du som håndværker overholder alle lovkrav og har et solidt økonomisk fundament.

    Samarbejdspartnere
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    responsive image
    Hos ØENS Virksomhedsadministration tilbyder vi omfattende juridisk rådgivning i samarbejde med ØENS Advokatfirma

    ØENS Advokatfirma er specialiseret i at levere professionel juridisk rådgivning til erhvervskunder, så du som håndværker kan fokusere på dit kernearbejde uden bekymringer.

    Selskabsret: Vi tilbyder rådgivning om alle aspekter af selskabsret, fra stiftelse af selskaber til køb og salg af virksomheder, samt omdannelse af virksomhed. Vores advokater sikrer, at du som håndværker er korrekt struktureret og overholder alle relevante lovkrav.

    Entrepriseret: Håndværkere er ofte involveret i komplekse projekter, hvor entrepriseret er afgørende. Vi tilbyder vejledning i kontraktforhandlinger, konfliktløsning, og sikring af dine rettigheder, så du kan navigere i juridiske udfordringer med selvtillid.

    GDPR og persondataret: Vores advokater hjælper med at håndtere persondata og sikrer, at du som håndværker lever op til de gældende GDPR-regler.

    Inkasso: Effektiv inddrivelse af ubetalte fakturaer er afgørende for at opretholde en sund økonomi. Vi sikrer, at du er rustet til at forestå inddrivelsen af fordringerne med fokus på juraen.

    LÆS MERE HER
    øens advokatfirma forening
    anmeldelser, øens Virksomhedsadministration, bogføring, revisor
    turtle er kunder i ØENS Virksomhedsadministration
    Esben Sonne-Frederiksen Co-founder – Buying & Financial Director
    Samarbejdet med ØENS Virksomhedsadministration betyder at vi har et godt overblik over vores økonomi og kan fokusere på de områder af vores virksomhed, hvor vi har vores kompetencer. Vi har fået opsat adskillige systemer via vores kontaktperson, der samtidigt skaber tryghed og ekstraordinær god service i dagligdagen. ØENS formår at rådgive og informere i øjenhøjde. Dette er højt værdsat.
    turtle logo
    Camilla, fair trade
    Camilla Erika Lerberg Direktør
    Vi nyder godt af at have en ekstern partner, som også er en tæt partner. Det har været en stor tryghed at komme ind i ØENS. De har de kompetencer, vi ikke har. De hjælper med alt lige fra økonomi til jura. Samarbejdet er en kæmpe lettelse for en lille organisation som vores.
    Carlsen & Kragh er kunder i ØENS Virksomhedsadministration
    Morten Kragh Aut. VVS-installatør
    ØENS Virksomhedsadministration hjælper os med regnskab, løn og rådgivning. Det tætte samarbejde gør, at vi føler, at de er en integreret del af virksomheden som løser – og følger op på opgaverne.