ØENS er din professionelle ejendoms
administrator
ØENS Ejendomsadministration tilbyder skræddersyet foreningsadministration til ejerforeninger, andelsboligforeninger, haveforeninger, gårdlaug mv. i København og på Amager. Vi garanterer en personlig service med en fast tilknyttet ejendomsadministrator til jeres boligforening.
Vi beskæftiger kompetente og erfarne ejendomsadministratorer, som alle bestræber sig på at give vores foreninger og ejendomme personlig betjening.
Hos ØENS Ejendomsadministration er et personligt og tæt forhold til vores foreninger og deres bestyrelser nemlig en kerneværdi. Du kan trygt overlade ansvaret til os, når det gælder vedligeholdelse af ejendomme, byggesager, beboerkommunikation, generalforsamlinger og meget mere. ØENS Ejendomsadministration varetager i dag administrationen af mere end 300 boligforeninger og 250 udlejningsejendomme/investeringsejendomme.
ØENS beskæftiger mere end 100 kvalificerede medarbejdere med speciale inden for alle juridiske områder og ejendomsadministration, –drift og –udvikling. Mød din ejendomsadministrator her.
Hos ØENS Ejendomsadministration er vores tilgang til personlig rådgivning i øjenhøjde ambitiøs. Vi er overbeviste om, at gennemsigtighed er afgørende for at opbygge en tillidsfuld relation mellem os og vores boligforeninger og bestyrelser. Derfor tager vi os altid tid til at sikre, at vores boligforeninger er grundigt informeret og tilstrækkeligt oplyste, så de kan træffe beslutninger på et velinformeret grundlag. Vores prioritet er at tilknytte hver enkelt boligforening en fast ejendomsadministrator, som vil tage sig af foreningens individuelle behov og ønsker, og sikre den bedst mulige service.
LÆS MERE OM ØENSVi tilbyder en bred vifte af ydelser i forbindelse med den daglige håndtering af administrationen.
Fast kontaktperson
Vi værdsætter den personlige kontakt, og du vil altid have én fast administrator.
Mødedeltagelse
Vi deltager altid gerne ved generalforsamlinger, budgetmøder og bestyrelsesmøder m.v.
Restancehåndtering
Vi sørger for, at beboerne ikke kommer i store restancer ved konstant at overvåge opkrævninger.
Juridisk rådgivning
Via vores kontorfællesskab med ØENS Advokatfirma sikrer vi et højt niveau af inhouse juridisk rådgivning.
100% digitale
Vi er en moderne administration. Vi har investeret stort i digitale løsninger til glæde for vores kunder.
EjendomDanmark
Som medlem af EjendomDanmark efterlever vi branchens etiske normer.
Nem adgang til juridisk bistand
Vi er stolte af at kunne tilbyde vores foreninger inhouse juridisk rådgivning via vores kontorfællesskab med ØENS Advokatfirma. Dette samarbejde sikrer, at vores foreninger får adgang til højt specialiseret juridisk ekspertise inden for en række forskellige områder, herunder boligsager, byggesager, forsikringssager og meget mere.
Vi tror på, at samarbejdet giver vores foreninger en betydelig fordel og en ekstra sikkerhed i deres ejendomsadministration. Sammen tilbyder vi vores foreninger skræddersyet juridisk rådgivning og vejledning, der hjælper bestyrelserne med at træffe kvalificerede beslutninger.
LÆS MERE HERØENS Ejendomsadministration er medlem af erhvervsorganisationen EjendomDanmark.
At være medlem af EjendomDanmark betyder, at vi efterlever branchens etiske normer. Vi respekterer vores kunder, og vi ønsker at værne om ejendomsadministration som selvstændigt erhverv. Vi ønsker at stille høje krav til vores ejendomsadministratorers professionelle standard og etik. Vores medarbejdere modtager efteruddannelse gennem EA uddannelsen og ØENS Akademi. Dette sikrer, at vi leverer den bedste service til dig som vores kunde. Vi tror på, at uddannelse er en investering i vores kunder og vores virksomheds succes.
ØENS Ejendomsadministration har tegnet en professionel ansvarsforsikring hos HDI Danmark.
Skal vi administrerer jeres forening?Vores administrationspakker | Fuld administrationspakke | Basis administrationspakke |
Minimumspris | fra 43.750 kr. inkl. moms | fra 25.000 kr. inkl. moms |
Kontaktperson | Fast kontaktperson | Team af medarbejdere |
Et årligt budgetmøde | x | |
Indkaldelse til generalforsamling | x | |
Deltagelse, dirigent og referant i ordinær generalforsamling | x | |
Håndtering af beboerhenvendelser | x | |
GDPR-ajourføring | x | x |
Opkrævning af beboere | x | x |
Rykkerkørsel | x | x |
Ajourføring af beboerkartotek | x | x |
Betaling af fakturaer og løbende bogføring | x | x |
Afstemning af bankkonti | x | x |
Vand- og varmeregnskaber | x | x |