Michala er Back Office Ejendomsadministrator i ØENS Ejendomsadsministration. Hendes baggrund inden for administration og foreningsstyring gør hende til en værdifuld ressource i vores daglige drift. Michala er organiseret, effektiv og altid i stand til at imødekomme de krav, der stilles ift. kommunikationen mellem vores foreninger og ejendomsadministratorer.
Som Back Office ejendomsadministrator har Michala ansvaret for sin egen portefølje af basis kunder og hjælper derudover med:
- Andelshandler fra A-Z
- Udarbejdelse af overdragelsesdokumenter samt afregning af andelshandler
- Udarbejdelse samt indberetning og udsendelse af forbrugsregnskaber til beboerne
- Regulere opkrævninger hos beboerne, herunder udsendelse af breve og massevarslinger
- Vaskeri kørsel, rykkerkørsel og huslejeopkrævninger
- Indkaldelser til generalforsamlinger, beboermøder o.l.
- Digital arkivering, samt underskriftsindhentning på dokumenter etc.
Michala er uddannet Finansbachelor fra Cphbusiness og er derudover uddannet Ejendomsadministrator (EA) fra EjendomDanmark. Michala har været ansat hos ØENS siden april 2021.
Michala bor på Amager, hvor hun også er født og opvokset, sammen med sin kæreste. I sin fritid bruger hun tid på at være sammen med familie og venner.