Frederik Abildgaard, Virksomhedskonsulent, ØENS Virksomhedsadministration
Frederik Abildgaard
Virksomhedskonsulent, teamleder
Afdeling: Virksomhedsadministration

Frederik er virksomhedskonsulent hos ØENS Virksomhedsadministration, hvor han primært fokuserer på controlling og regnskabsassistance for små og mellemstore virksomheder. Udover sine regnskabsmæssige opgaver varetager Frederik også rollen som teamleder, hvor han sikrer en smidig onboarding af nye kunder samt optimerer og implementerer interne processer og forretningsgange. Han sikrer, at teamet arbejder målrettet mod vores fælles servicemål.

Frederiks arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

  • Udarbejdelse af virksomhedsregnskaber og budgetter
  • Løbende rapportering og budgetopfølgning
  • Klargøring af materiale til revisor
  • Indberetning af moms, selvangivelser mm.
  • Øvrige controller opgaver

Frederik er uddannet Finansøkonom fra Cphbusiness i 2019, hvor han blev kvalificeret til at arbejde med controlling og regnskab. Efter at have afsluttet sin uddannelse, dygtiggjorde han sig som trainee hos ØENS, og blev endeligt færdig som controller i marts 2021. Frederik har været ansat i ØENS siden november 2017, og har tidligere blandt andet arbejdet hos PWC og ATP. De kommende år, studerer han HD del 2. 

Frederik kommer oprindeligt fra Hillerød, men er i dag bosat i Vanløse. Når Frederik ikke er optaget af arbejdet og studiet, bruger han gerne sin fritid sammen med sine venner og familie.

Mød hele teamet