
Du betaler din husleje via et indbetalingskort.
Vi anbefaler, at du tilmelder betalingen til BS betalingsservice, således at din husleje automatisk bliver betalt hver måned. På den måde kan du altid være sikker på, at den betales til tiden og dermed undgår du rykkergebyrer.
Oplysninger til brug for tilmelding til betalingsservice fremgår af dit indbetalingskort. Ved yderligere spørgsmål til BS-tilmelding bedes du kontakte din bank.
Vær opmærksom på, at der kan gå op til 30 dage før BS-aftalen er aktiv. Det er derfor en god idé, at holde øje med din betalingsoversigt.
Har du ikke modtaget dit indbetalingskort?
Har du ikke modtaget dit indbetalingskort, bedes du skrives til lejer@oadv.dk.
Herefter vil vores ejendomsadministratorer sørge for, at du modtager et indbetalingskort hurtigst muligt.
Har du fået besked om, at vi ikke har modtaget din indbetaling til trods for, at du
allerede har indbetalt?
Hvis du har modtaget en besked om, at vi ikke har modtaget din indbetaling, og du har indbetalt, bedes du sende en mail til lejer@oadv.dk.
Heri bedes du vedhæfte en kopi af en indbetalingskvittering fra din bank, hvorpå man kan se beløbet, der er overført, dato for overførslen samt hvilken konto, beløbet er overført til.
Vi ved dog erfaringsmæssigt, at det ofte tager 2-3 bankdage, før det det indbetalte beløb er registreret.
Vi har desværre ikke mulighed for at underrette dig, når vi har modtaget din indbetaling. Såfremt vi ikke modtager din indbetaling, vil du modtage en besked herom.
Payment card
Payment of rent is done via payment card.
We always recommend you to register your rent payment with BS Betalingsservice. This ensures that your rent is paid in a timely manner.
The information you need to sign up for BS Betalingsservice can be found on your invoice. If you have problems with signing up your future payments, please contact your Danish bank.
Please note that it can take up to 30 days before the BS agreement is active.
I haven’t received my deposit card
If you have not received your payment card, please write to lejer@oadv.dk.
Our property managers will ensure that you receive one as fast as possible.
Have you received a notice regarding a missing payment even though you have
transferred the money?
Please send an e-mail to lejer@oadv.dk and attach a copy of the payment receipt from your bank.
It is important that it includes; the amount that has been transferred, the date of the transfer and the recieving account. We know from experience that it often takes 2-3 business days before the payment is registered.
Unfortunately, we are not able to notify you once we have received the payment.
If we do not receive your payment, you will receive further notifications.