Nyheder

Seneste nyheder fra ØENS

Erfaren ejendomsadministrator til foreningsadministration

25. marts 2019

Af HR-afdeling

Vores stærke, kompetente og målrettede administrationsteam har travlt, og derfor søger vi hjælpende hænder, der hurtigt kan indgå på lige fod med husets øvrige medarbejdere. Vi leder efter en erfaren ejendomsadministrator til foreningsadministration, der let navigerer i Bolig4.

Hvad skal du lave?

  • Have ansvaret for din egen portefølje af ejendomme - herunder daglig bilagsgodkendelse i workflow
  • Varetage selvstændig deltagelse i regnskabsmøder og ved generalforsamlinger
  • Servicere kunderne i hverdagen

Arbejdstid

  • 37 timer om ugen + 20 aftenmøder om året

Hvad tilbyder vi dig? 

  • Selvstændighed
  • Indflydelse
  • Ansvar
  • Pionérånd
  • Praktisk erfaring
  • ØENS (måske landets) bedste kollegaer

Hvornår?

  • Send din ansøgning hurtigst muligt

I rollen som ejendomsadministrator er du visionær, fleksibel og grundig med dine opgaver. Æstetik er vigtig for dig, og du efterlader aldrig en halvfærdig opgave eller udviser en halvhjertet indsats – det er nemlig en æressag for dig at være bedst på dit felt. Du har relevant erfaring fra lignende stilling.

Hos ØENS gør vi, hvad vi siger, og siger, hvad vi gør. Vi tror på frihed under ansvar og på, at man kommer længst med ærlighed – altid. Derfor vil du her opleve frihed, ansvar, nærværsledelse og formaliseret vidensdeling i stort omfang. Virksomhedens succes, er din succes, så du påtager dig din del af ejerskabet for fremtiden ved altid naturligt og aktivt at markedsføre den idé, du brænder for.

Er du nysgerrig? Vi har et ledigt skrivebord, der venter på dig. Ring til personaleansvarlig Ida Gudmundsson på telefon (+45) 3246 4632, hvis du vil vide mere om stillingen, eller send din ansøgning til hr@oadv.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.



ØENS er et forretningsfællesskab mellem ØENS Advokatfirma, ØENS Ejendomsadministration og ØENS Virksomhedsadministration. Virksomhederne deler dejlige, åbne og lyse lokaler på Lergravsvej på Amager. Vi dyrker og værdsætter den gode stemning med medindflydelse og ejerskab, da vi tror på, at glade medarbejdere er gode medarbejdere. Og det virker - på kontoret sørger dine 43 loyale og engagerede, fremtidige kolleger hver eneste dag for at gøre en forskel for vores kunder og hinanden – det er det, vi kalder rådgivning i øjenhøjde.

Tilmeld nyhedsbrev